Reklamacje

Proces reklamacyjny w t-bike.pl


Proces reklamacyjny jest niemal zawsze dużym problemem dla Klienta, nie może korzystać z zakupionego towaru, a wynik reklamacji nie zawsze jest po jego myśli. 

My jako pracownicy i właściciele t-bike.pl również jesteśmy Klientami innych sklepów, kupujemy, korzystamy, reklamujemy i spotykamy się z procedurami reklamacyjnymi które są bardzo uciążliwe i zniechęcające, a czasem wręcz krzywdzące.

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom Klientów wprowadzamy obecnie nowe procedury reklamacyjne które mają na celu usprawnienie obsługi reklamacyjnej jak również zagwarantowanie Klientowi że nie zostanie sam z problemem. 

Nowa jakość obsługi reklamacyjnej będzie polegała na: zapewnieniu towaru zastępczego, rozpatrzenia reklamacji w trybie 24 godzinnym, indywidualnym rozpatrzeniu reklamacji w przypadku negatywnej odpowiedzi producenta.


Nowy proces reklamacyjny będzie uruchomiony w sezonie 2018

 

Aby rozpocząć procedurę reklamacyjną po prostu skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo lub przyjdź osobiście do sklepu. Pamiętaj aby mieć ze sobą kartę gwarancyjną i/lub paragon, datę zakupu, potwierdzenie wpłaty, wydruk zamówienia internetowego, pokwitowanie sklepu lub serwisu. 

sklep@t-bike.pl

607 607 444

22 642 65 68

ul. Jastrzębowskiego 22

02-786 Warszawa

Od poniedziałku do piątku w godzinach: 11:00 - 19:00 i w soboty od 11:00 - 15:00